Site icon Osmaniye Ticaret Ve Sanayi Odası

“KOBİ’ler için Dijitalleşme Fırsatları” Etkinliği

Adana Sanayi Odası tarafından Odamıza gönderilen yazıya istinaden;

KOBİ’lerin dijital dönüşüm süreçlerine katkı sağlamak ve yeni iş fırsatlarını değerlendirmelerine destek olmak amacıyla Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı koordinasyonunda 19 Kasım 2025 Çarşamba günü saat 14:00’de Adana Sanayi Odası’nda “KOBİ’ler için Dijitalleşme Fırsatları” etkinliği düzenlenecektir.

TÜBİTAK Başkanı Sn. Orhan Aydın, KOSGEB Başkanı Sn. Ahmet Serdar İbrahimcioğlu ve Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı AB ve Dış İlişkiler Genel Müdürü Sn. Ahmet Halit Hatip’in teşrifleriyle gerçekleşecek olan etkinlikte;

sunumlar yapılacaktır.

Kayıt Linki: http://faaliyet-kayit.adasoportal.com/faaliyet-basvuru.aspx?c=6c40d

Program

Tarih:    19 Kasım 2025 Çarşamba

Saat:      14:00

Yer:        Adana Sanayi Odası Sakıp Sabancı Konferans Salonu

Önemle duyurulur.

OSMANİYE TİCARET VE SANAYİ ODASI

Exit mobile version